30 Mart 2014 Pazar

KIZ KARDEŞİMİN HİKAYESİ

Bu haftayı drama haftası ilan ediyorummmmmm......
Black'den sonra sıra KIZ KARDEŞİMİN HİKAYESİ'nde...
filmi daha önceden biliyorum  ama dram olduğu için izlemekten hep kaçmıştım.Bu sıralar çok duygusalım nedeni çok ufak çaplı bir depresyon geçiriyorum.Herşeye içleniyorum atarlanıyorum sanki ergenliğe geri döndüm .
Boş boş ağlamıyım en azından bir anlamı olsun dedim ve arşivimden bu filmi çıkarttım. Başrollerini Cameron Diaz ve Abigail Breslin paylaşıyor.Aslında Cameron Diazı pek sevmem ama bu filmle tekrardan kaibmi kazandı .
Kız Kardeşimin Hikayesi, kanser bir genç kızı anlatıyor küçük kardeşin gözünden.. 
Anna adındaki 11 yaşındaki kız, ablasının hastalığı ortaya çıktında bilinçli bir şekilde ona doner olabilmesi için dünyaya getirilmiş planlı bir  tüp bebek. ablası için sık sık hastaneye yatıp kan, ilik vs vermiş ve acı çekmiş.Kısacası ablası için kullanılmış, sürekli ikinci planda kalmış, hiçbir zaman ne istediği sorulmamış oda bunu sorgulamamış ameliyatlar geçirmiş, acılar çekmiş  taki  ailesi ondan kızkardeşi için böbreklerinden birisini vermesini isteyene kadar.Daha fazla acı çekmemek  tıbben özgür olmak yani beden hakları için ailesine dava açar.

İlk başta içinizden kızmak geldi değil mi ? hiç ablasını düşünmüyor şuna bak ya o kızcağıza yazık değilmi diye sinirlendiniz belki peki siz böyle bir amaç için dünyaya gelmiş olsaydınız kardeşinizin hayatını uzatmak için sizden size sormadan birşeyler alsalar canınızı yaksalar ? Çok zor bir karar.

Film lösemi doğan bir genç kızın hayatını aşama aşama çok güzel anlatmış.Aşkları,umutları, acıları,heycanları herşeyi.
 Belirtmeden geçemicem Cameron Diaz rolünün hakkını vermiş hasta çoçuğu için herşeyi yapabilecek bir anneyi en güzel şekilde oynamış. 
 
Bir yanım filmin her detayını anlatmak istiyor ama bunu yapmıcam izlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum sadece sonu sizi şaşırtacak en azından ben şaşırmıştım şimdiden iyi seyirler :):)

2 yorum:

  1. Bi arkadasim istrarlaizlememi istedi diye ters mantigim izletmedi. Sonra tv de gördüm. İzledi m ve filme bayildim. Duygu gecislerimle serseme dondum ama kesinlikle izlenmesi gerekn bi filmi gec isledim diye kendime kizdim. Cok guzel yirumlamissin yine sonu benide sasirtti. Aglama kiyisina geldim desem :)

    YanıtlaSil
  2. Bende izlemediğim için cok pişman oldum kesinlikle mükemmel bir film. Seni bile Ağlatabilecek kıvama getirmişse daha ne olsun :):)

    YanıtlaSil