29 Eylül 2014 Pazartesi

Bİ GARİP KIZÇE

Uzun zaman oldu yazmayalı ne yazsam ne desem bilmiyorum nerden başlasam ?
hayatım son 6 ayda çok değişti hayatıma birsürü insan girdi çıktı olaylar oldu ve ben herşeyin ortasında çaresizce kaldım. 
okuldan yaz tatili için eve döndüğümde 10  kiloya yakın vermiştim annem çok pimpirikli bi kadındır. karnım ağrıyo desem direk doktorlar testler.
hiç birşey yiyemiyodum yediğimi çıkartıyodum , su içerken bile midem bulanıyodu  annem
bulumia olduğumu düşünmüş bi ara :) Doktorlar testler tamamen psikolojik çıktı durum ufak bi tırlatma vakası.
herneyse ordaki okulumu bıraktım istanbula geçiş yaptım şimdi ailemin yanındayım. Garip bi duygu benim için.
 Senelerdir yurt özel ev derken dolanıyodum öyle eve gelip hasret gidermeceli günlerim olurdu.Hiçbir sorunu duymam görmem yaşamazdım şimdi evden biriyim herşeyin tam içindeyim.ben 5 valizle dönünce annem kafayı yedi  1 haftadır valizler ortada nereye yerleşicem nolcak hep muamma.
Benimde çok ugraşıcak halim yok zaten eve çıkasım var bizimkilerden habersiz evlere yurtlara bakıyorum .
Yeni okulada başladım ama herşeyden herkesten öyle uzağım ki  hayatım rayına girmesi gereken yerde boka sarıyo gibi.,
hayat beni ordan oraya savuruyo ve benim hiç gücüm yok. Sıradanlaştığımı hissediyorum eskiden hep bi farklılığım olurdu kendime ait özel zamanlarım tek başıma deli gibi eğlendiğim günlerim.
şimdi ınstagrama her bokunu atan atarlı giderli tweetler yazan ergenden bozma yeni nesil bişeyler oldum.
Ya cidden yanlızım yada yanlızmaştan korkuyorum anlıcağınız gençler ben fena halde KAYBOLUYORUM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder