3 Ekim 2014 Cuma

Normale Dönme Çalışmaları Vol.1


Uzun zamandır bunalımda olduğumu her fırsatta söylüyorum .Bu surede hiç kitap okumadım film veya dizi izlemedim. mal hayatı yaşadım resmen .artık geri dönmenin vaktı geldi :)
yeni sezonda güzel diziler başladı bende kendim için yepyeni bir sezon açıyorum ve yeni dizilere şans veriyorummm
işte ilk dizimiz A to Z :)


1.Bölümü yayınlanmış olan dizimiz benimde tam ihtiyaç duyduğum türden bir romantik komedi  dizisi.
Oyuncularından  Zelda'yı(cristin millioti) How i met your motherdan tanıyoruz zaten. 
Andrew rolunde ise karşımıza Ben Feldman çıkıyor.
Zelda  ebeveynleri yüzünden aşk hayatınını çok temkinli yaşayamayı tercih etmiş.
Kızımız avukat.
Andrew ise bir çöpçatanlık sitesinde çalışan işine bağlı ve aşka inanan bir arkadaşımız.

 Aynı komplekste çalışmalarına rağmen daha önce birbirlerini hiç fark etmemiş çiftimiz.
Taki Zelda Andrew'in çalıştığı iş yerine gelene kadar.
Sonra ne görelim bunların binaları yan yana bide masaları karşı karşıya :)
Böyle şeyler bana pek inandırıcı gelmiyor. Aynı ofis olsa tamam da sen bi kızdan hoşlanıcaksın sonra bi bakıcaksın kız karşı camda bide sen bunu o ana kadar hiç fark etmemişsin pehpehpeh.
İşte ben böyle inanılması güç durumlar yüzünden inanmıyorum aşka gerçek hayatta olmaz abi böyle bende senelerdir gidip geliyorum binlerce cam eskittim tık yok.
Neyse çenem düştü benim konudan sapmıyorum dizimin yayınlanmış olan tek bölümü yani ilk bölümünde nasıl tanıştıklarını anlatıyor.
Dizi bana Aşkın 500 Günü filmini hatırlattı. Ofis ortamı Erkeğin kıza ilk görüşte vurulması  Zeldanın saç tipi vs. buna neden olmuş olabilir.Kahkülleri Summer'in kahküllerine  benzetmiştim ki filmi tekrar izledim Zelda Summer'ın tırnağı bile olamamaz. Hem bu tatlı hem bu kadar seksi nasıl olabilir ki haksızlık.

Aşkın 500 Günüde çok şükela bir filmdir muhakkak izleyin derim :)
Dizimize dönecek olursak böyle film olmak için yazılmış ama dizi yapmaya karar vermişler gibi gelsede ilk bölümden çok sevdiğim  tatlı eğlenceli bir dizidir kendileri.
Bide böyle 25 dakkacık , çerez gibi çok sevdim ^_^

1 yorum: